کوچ

کوچ

شعر امروز ایران
کوچ

کوچ

شعر امروز ایران

حلقه عاشقانه های من

 

 

با کمی اغماض

 

 

در انگشت کوجک تو

 

 

می رود

 

                  

اما سالهاست

 

 

 حلقه های عاشقانه های مرا

 

 

حراج می کنند

 

 

من دلتنگی هایم را حلقه می کنم

 

 

امشب حلقه ای دیگر خواهم ساخت

 

 

از جنس بلور

 

 

تا مرا شفاف تر ببینی

 

 

من اینجا ایستاده ام

 

 

 در آستانه دلتنگی هایم

 

 

که دانه دانه حلقه می شود

 

 

باز دلم گرفته است

 

 

باز دلم گرفته است

نظرات 3 + ارسال نظر
elyad 1386/07/29 ساعت 12:36 http://since1989.blogsky.com

منم ...

سلام
بیسار بهره بردم از تو ای دوست روزهای من
کجا یی؟
نمی آیی کمی راه برویم؟

تاراز 1386/07/29 ساعت 23:45

آمدی جانم به قربانت ولی چرا رفتی
من دلتنگی هایم را حلقه می کنم
تا تو بازهم بیایی
می آیی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد