کوچ

کوچ

شعر امروز ایران
کوچ

کوچ

شعر امروز ایران

     امروز ارمغانی آورده ام 

 

     گلپونه هایی از غربت شبانه ام  

 

     بوی پرواز صبحگاهی ترا می دهد 

    

     وقتی که کوک می زنی  

  

     مرا به سر مشق کودکیم  

   

     و من راه می روم  

   

     د ر عصر نگاه تو  

 

     سال هاست از نگاه تو سفر می کنم   

 

      وقتی آرام تر پرواز می کردی    

 

     آسمان نگاهدار عاشقانه های من بود  

 

     باران یادت هست

 

     دست های من نوازش می کرد 

  

     کاش می دانستی

 

نظرات 4 + ارسال نظر
تاراز 1387/10/13 ساعت 13:59

سال هاست از نگاه تو سفر می کنم ...
سلام شاعر
این شعرت خیلی جسبید.....واقعا کیف کردم...استاد عزیز کجایی که نیستی .
کجای این شب تاریک داری به دنبال آفتاب می گردی...
شعراتو برای یه آدم حسابی خواند ....گفت اوف چقد نازک اندیشه.....

ای کاش شبیه شعرهایمان زندگی می کردیم.....

ای کاش شبیه شعرهایمان زندگی می‌کردیم ... کلهم تکرار کامنت تاراز

مهر 1387/10/22 ساعت 20:10 http://fo.persianblog.ir

به نگار خوانی های مذکر سری بزن
..
..
..
به ۳لاثه (شه)(له)ی منتظر !

رضا تاری وردی 1387/12/17 ساعت 12:31

ارادتمندم قربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد