کوچ

کوچ

شعر امروز ایران
کوچ

کوچ

شعر امروز ایران

دیشب باران آمد

و من دستهایم را

به روی ماه کشیدم

هنوز تر بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
تاراز 1386/04/29 ساعت 01:10

ماه تر تصویر یک لانگ شات باشکوهه مثل اون بادبادکی که کودکی آنرا در دره رها میکنه . من عاشق لانگ شاتم آدم می تونه نفس بکشه .چقدر نفس کشیدن خوبه.مدتها بود چیزهایی را فراموش کرده بودم تو داری بازخوانی می کنی....
رفیق به امید ادامه ات در بی کرانگی هزاران تصویر

من 1386/04/29 ساعت 01:13

چقدر انتخاب خوبی کردید .. حالا .. امشب .. این شعر ... کاش می شد نوشت ... نوشته نمی شود ... گاهی دل آدم یک حالی می شود که نمی توان گفت، نوشت ... این شعر به این حال ِ من می آید؛ همیشه. دوستش دارم ... چقدر امشب جایش بود ... بی شک این شعر برای چنین شبی در زندگی من سروده شده است ... شبی که فاصلۀ من نسبت به بهشت خدا و جهنم خودم به یک اندازه است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد