کوچ

کوچ

شعر امروز ایران
کوچ

کوچ

شعر امروز ایران

سبزینگی حیات

در لابه لای

سنگ فرش

کوچه باغ های

                  اساطیر دور

                              می رویند

و کودکان ِ بازیگوش

برروی آن پا می نهند

و شاد

آسمان را

که دیگر قرمز است

                        می نگرند

نظرات 2 + ارسال نظر
نارنج 1386/05/04 ساعت 12:48 http://naranj.blogsky.com

توی بخشش نامه وبلاگ من شرکت کنید خواهش میکنم اولین باره که دارم توی وبلاگ ها خواهش میکنم برام کامنت بذارن اخه به یه عالمه کامنت احتیاج دارم تا با دست پر برم و تقاضای بخشش کنم...
در ضمن شعراتون رو هم دوست داشتم....امشب اخرین فرصت است......خیلی خیلی دوستش داشتم.....و سبزینگی....

nima 1386/05/04 ساعت 12:53

با سلام خسته نباشید من می خواستم در وبلاگ و سایت شما تبلیغات کنم ولی چون از رتبه شما در پرشین رنکینگ اطلاع ندارم گفتم قبلش با شما تماس بگیرم
لطفا در پرشین رنکینگ ثبت نام کنید تا رتبه شما مشخص بشه تا بتوانیم در وب شما تبلیغات کنیم
http://rank.fascript.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد