کوچ

کوچ

شعر امروز ایران
کوچ

کوچ

شعر امروز ایران

ساعت ها لحظه ای پیش

خاموش ماندند

تا بتوانند خاطرات

سالهای دور را

به یاد بیاورند

و زمین نمی دانست

که عمرش لحظه های پیش گم شد

و مردمان

بر سر قبر هزاران

مومیایی فراموش شده

                         ماندند

هیچ کودکی سینه مادرش را

                            رها نکرد

هیچ قاصدکی به زمین

                          باز نگشت

و ساعت های مغرور

برای همیشه خاموش

                         شدند.

نظرات 2 + ارسال نظر
من 1386/05/11 ساعت 00:36

از صبح مدام با خودم این شعر شاملو را زمزمه می کردم که :
تنها
هنگامی که خاطره ات را می بوسم در می یابم دیری ست
که مرده ام
چرا که لبان ِ خود را از پیشانی ی خاطره ی تو سردتر می یابم.
این شعر دوباره باعث شد که ...

تاراز 1386/05/11 ساعت 00:36

ساعت های مغرور
بله دوست من
خاموش شدند؟
به من سری بزن اهل شکستن نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد