کوچ

کوچ

شعر امروز ایران
کوچ

کوچ

شعر امروز ایران

     من آمدم

    تا دشت های غربت ترا

    درو کنم

     من آمدم

     تا دست هایی که ترا عاشقند

     نوازش کنم

     تا پروانه های دیار ترا

     رنگ کنم

     آمده ام پرواز را

     در چشم های تو نگاه کنم

     آمده ام دلتنگی هایم را جار بزنم

     مرا نگاه کن

     که نگاه تو

     دست های مرا سبز می کند

     من همیشگیٍ ترا عاشقم

     من در این کویر ایستاده ام

     تا پروانه ای  چشم های مرا نوازش کند

      کاش می آمدی

      کاش

       

نظرات 2 + ارسال نظر
تاراز 1386/06/08 ساعت 19:48

فکر کردی چیزی می نویسم .ها ؟ نمی نویسم تا بیشتر گفته باشم
ای دوست!

رضا 1386/06/10 ساعت 12:04

استاد این عالیه
این همه احساس کار دست آدم میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد