کوچ

کوچ

شعر امروز ایران
کوچ

کوچ

شعر امروز ایران

سبز شو

         سبزتر از غربت پروانه های عاشق

سبز شو

         سبزتر از دشت های دلم که آرام گرفته است

سبز شو

         سبزتر از دستهای پریشان همیشگیم

سبز شو

         سبزتر از شعرهای همسایگیم

 

عاشقانه نگاهت می کنم

شاید سبز شوی

 شاید...

نظرات 4 + ارسال نظر
من 1386/06/19 ساعت 22:25

یه چیزی بگم؟ فونت و سایز این شعر زیاد جالب نیست!!! برعکس خودِ شعر که زیبا و لذت بخش و لطیف و ... است.

تاراز 1386/06/21 ساعت 23:54

سلام
من آمدم ترا ای خودت سبزترین
حال کردیم دوباره

من سبز شده ام!
اما این جا خاکستری بیش نیستم.
خاکستری که فراموش شده است.
روییدن کافی نیست!
آسمانی باید شد....
تا شاید...

زهره 1386/06/28 ساعت 13:24


سلام !

چرا به روز نمی کنید ما کم کم داریم زرد و پژمرده می شیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد