کوچ

کوچ

شعر امروز ایران
کوچ

کوچ

شعر امروز ایران

عاشقانه هایم را می آوردم
در  راه همه شکستند
 چشم هایم را آب گرفت 
راستی چسبی می شناسی
که دلتنگی هایم را دانه دانه برایت بچسبانم
یا نسیمی که آرام
غبار دلتنگی های مرا معنی کند
دیشب در خواب پروانه ای آمد
بر شانه هایم  نشست و رفت
نمی دانستم تعبیرش
  عاشقانه های شکسته است
کاش پروانه ها می آمدند
کاش عاشقانه هایم شکستنی نبودند
کاش نسیمی می آمد
کاش دلم آرام می گرفت

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1386/07/05 ساعت 19:15

نمی دانستم تعبیرش عاشقانه های شکسته است

سلام دوست بزرگ تر و مهربان تر من
چقدر باشکوه بود .چقدر حمید جان کف کردم و ایمان آوردم یک شاعر بزرگ از راه می رسد.
تهران ام عزیز تو کجایی؟

نمی دانستم تعبیرش عاشقانه های شکسته است

سلام دوست بزرگ تر و خوب تر
خیلی خوب و محکم است. من به این شعر و زبان جدی اش فکر کردم و به این نقطه رسیدم که بله دوست من روز به روز بهتر می نویسد.
چطوری دوست من؟
تهران ام تا فردا توانستی سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد